Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Περί φαυλότητας και "φαύλων" μαθημάτων ο λόγος κύριε πρόεδρε των καθηγητών της Πιερίας...


Η φυσική είναι πραγματικά μια υπέροχη επιστήμη η οποία μεταξύ άλλων, εξηγεί και την αθλητική κίνηση.  Το αν όμως ένας φυσικός μπορεί να αντιληφθεί  την αξία της άθλησης για την κοινωνία μας είναι ζήτημα αθλητικής παιδείας. Το σχολείο μέσα από το μάθημα της Φυσική Αγωγής  είναι ο φορέας αθλητικής παιδείας. Οι σχολικοί αγώνες, όπως και κάθε άλλη αθλητική δραστηριότητα στο πλαίσιο του σχολείου,  δεν είναι «χαμένος χρόνος», είναι καλλιέργεια αθλητικής κουλτούρας και εντάσσονται σε μια φιλοσοφία, η οποία δε μαθαίνεται θεωρητικά αλλά αποκτάται βιωματικά και έχει πολλαπλά οφέλη για ένα λαό.
Είναι  φαυλότητα να υποστηρίζει κάποιος, έστω και έμμεσα την ανωτερότητα των άλλων μαθημάτων έναντι της Φυσικής Αγωγής, όταν σήμερα η Φυσική Αγωγή αναγνωρίζεται παγκοσμίως, ως ένα από τα πιο δυνατά παιδαγωγικά εργαλεία των σύγχρονων κοινωνιών που βοηθά στη κοινωνική ένταξη των νέων, προάγει την αλληλεγγύη, αντιμάχεται το ρατσισμό και τις κοινωνικές ανισότητες. Επίσης είναι ντροπή να υποτιμά κανείς τους επιστήμονες της Φυσικής Αγωγής, οι οποίοι υπηρετούν την πρόσβαση όλων στον αθλητισμό. Η άθληση συνδέεται με την ποιότητα, αλλά και το προσδόκιμο ζωής στις δυτικές κοινωνίες. Η αθλητική παιδεία είναι εφόδιο ζωής τόσο για τους απλούς ανθρώπους όσο και για τους «επιστήμονες».  Πριν λοιπόν κοιτάξουμε δίπλα, ας κοιτάξουμε τον εαυτό μας, αγαπητέ συνάδελφε, ας κοιτάξουμε να κάνουμε το καλό στους τομείς ευθύνης μας. Αυτό είναι το χρέος μας.
 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου